2020. május 11., hétfő

Irodalom - 05.11.

Az eddigi vázlatokat a Pete Pitéről várom még tőlük: Tibike, Laura, Zsombor, Niki, Panna, Gergő, Kevin, Bence, Szabrina ma 16.00-ig.

Legutóbb a szereplőkkel kezdtünk foglalkozni. A múlt órai feladat helyes párosítása a következő:

1. Ellenőrizd a múlt órai munkád!
Annamária
vörös hajú
Bacskai
Pete osztálytársa, „rossz gyerek”
Csatai Jenő
Pete barátja
Gyapák Béla
földszinti szomszéd
Kata
óvónő 
Klárinyó
magyartanár, osztályfőnök
Pados Dezső
történelemtanár 
Sejtem Csilla
biológiatanár
Tünde
Pete osztálytársa, aki nagyon tetszik neki
Viki
matematikatanár

Ahogy látod, egy embert jellemezhetünk a külső és belső tulajdonságai alapján, sőt, akár más emberhez fűződő kapcsolatain keresztül is.

2. Válassz egy szeplőt az eddig megismertek közül!
3. Rajzold le a füzetedbe, hogyan képzeled el az olvasottak alapján azt, akit választottál!
4. Jellemezd öt tulajdonsággal!

5. Olvasd el az 5. és 6. fejezetet! (A buta reklámok és a tengerek élővilága; Botrány a tévében, találkozás a színházban c. fejezetek, az online dokumentumban a 35-51. oldal)

6. "...nem minden reklám jó… Van köztük olyan, de olyan buta!…"
Péter a tévé szerkesztőségi értekezletén elmondja véleményét a reklámokról a gyerekműsorokban. Persze mindezt Ádám bőrében teszi, amivel jó nagy port kavar.
Egyetértesz a kijelentésével? Valóban vannak jó és rossz reklámok? Kellenek a reklámok szerinted?
Válaszodat röviden fogalmazd meg IDE KATTINTVA !

Jó munkát!
Kata n.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése