Legutóbb a szereplőkkel kezdtünk foglalkozni. A múlt órai feladat helyes párosítása a következő:
1. Ellenőrizd a múlt órai munkád!
Annamária
| vörös hajú |
Bacskai
| Pete osztálytársa, „rossz gyerek” |
Csatai Jenő
|
Pete barátja
|
Gyapák Béla
|
földszinti szomszéd
|
Kata
|
óvónő
|
Klárinyó
|
magyartanár, osztályfőnök
|
Pados Dezső
|
történelemtanár
|
Sejtem Csilla
|
biológiatanár
|
Tünde
|
Pete osztálytársa, aki nagyon tetszik neki
|
Viki
|
matematikatanár
|
Ahogy látod, egy embert jellemezhetünk a külső és belső tulajdonságai alapján, sőt, akár más emberhez fűződő kapcsolatain keresztül is.
2. Válassz egy szeplőt az eddig megismertek közül!
3. Rajzold le a füzetedbe, hogyan képzeled el az olvasottak alapján azt, akit választottál!
4. Jellemezd öt tulajdonsággal!
5. Olvasd el az 5. és 6. fejezetet! (A buta reklámok és a tengerek élővilága; Botrány a tévében, találkozás a színházban c. fejezetek, az online dokumentumban a 35-51. oldal)
6. "...nem minden reklám jó… Van köztük olyan, de olyan buta!…"
Péter a tévé szerkesztőségi értekezletén elmondja véleményét a reklámokról a gyerekműsorokban. Persze mindezt Ádám bőrében teszi, amivel jó nagy port kavar.
Egyetértesz a kijelentésével? Valóban vannak jó és rossz reklámok? Kellenek a reklámok szerinted?
Válaszodat röviden fogalmazd meg IDE KATTINTVA !
Jó munkát!
Kata n.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése