legutóbb a 2. és 3. fejezetet olvastuk. Szomorúan látom, hogy heten nem töltöttétek ki! Ráadásul a kitöltők közül is csak Laura, Bence és Réka eredményén látszik, hogy figyelmesen olvasták a kiadott részeket, ügyesen dolgoztak.
Ma egy fejezettel haladunk majd tovább és a szereplőkkel kezdünk el részletesebben foglalkozni.
1. Milyennek látja a fiú az apját, illetve az apa a fiát? Rajzolj szövegbuborékokat a füzetedbe, és írd bele, amit szerinted gondolnak magukról és egymásról a szereplők a történet elején.
2. Olvasd el a 4. fejezetet! (Csoda matekórán a címe, az online dokumentum 25-34. oldalán találod.)
3. Gyűjts a diákok beszédmódjára jellemző szavakat, kifejezéseket a szövegből a füzetedbe!
4. Írd fel a füzetedbe: Szereplők
5. Párosítsd az alábbi szereplőket a foglalkozásukkal/tulajdonságukkal a füzetedbe!
Annamária
|
Pete osztálytársa, aki nagyon tetszik neki
|
Bacskai
|
földszinti szomszéd
|
Csatai Jenő
|
óvónő
|
Gyapák Béla
|
Pete barátja
|
Kata
|
Pete osztálytársa, „rossz gyerek”
|
Klárinyó
|
biológiatanár
|
Pados Dezső
|
matematikatanár
|
Sejtem Csilla
|
vörös hajú
|
Tünde
|
történelemtanár
|
Viki
|
magyartanár, osztályfőnök
|
5. Küldd el a PetePitéről eddig leírtakat a füzetedből fotózva a digitaliskata@gmail.com e-mail címre! (Tehát ne messengerre és ne másik e-mail címre!)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése