2020. április 24., péntek

Történelem - 04.22.

Kedves 6.a-s!

Ne feledd, hogy a feleletet be kell adni jövő szerdáig!

Mostanra már minden bizonnyal eldöntötted, hogy melyik témakört választod: a 17. századi Magyarország helyzetét (1-27. dia) vagy a 18. századi Magyarországot (28-54. dia).

1. a) Ha a PPT első felét választottad, akkor nézd meg ezt a videót segítségként:



b) Ha a PPT második felét választottad, akkor pedig nézd meg ezt a videót:


2. A videó megtekintése után írd meg megjegyzésben itt a bejegyzés alatt, hogy:
  • miért azt a témát választottad
  •  mi az, ami a legjobban tetszett a kapcsolódó videóban
  • mi az, amit esetleg csak most értettél meg
  • a neved

Hajrá!
Üdv.
Kata n.



12 megjegyzés:

  1. Azért ezt választottam mert erről volt a pptm is és nekem ez jobban tetszik.A térkép.Azt hogy onnan hova mentek a törökök.
    Bogi :)

    VálaszTörlés
  2. Mária Terézia és 2.Rákóczi Ferenc
    Az ország benépesítése
    2. József uralkodása
    Nagy Attila

    VálaszTörlés
  3. Én azért választom a 2 díkat mert érdekes és az enyém is ott van.

    VálaszTörlés
  4. én a 2.at választottam mert az nekem érdekesebnek tünt

    VálaszTörlés
  5. Én a 2.at választottam mert az nekem érdekesebb volt
    Panna

    VálaszTörlés
  6. Azért ezt választottam mert jobban tetszik és egy kicsit jobban tetszik,a fa híd,a térkép
    Szandi

    VálaszTörlés
  7. a 2-at mert az jobban tetszik Zoli

    VálaszTörlés
  8. 1-öt választottem:Mert tetszett az a téma.
    Érthetően elmagyarázta.
    Gergely

    VálaszTörlés
  9. A másodikat választottam mert érdekesebb és az enyém is benne van

    VálaszTörlés
  10. Magyarország a 17. században témát választottam,mert érthető a videó,jól elmagyarázza az okokat.
    Török Réka

    VálaszTörlés
  11. Az elsőt választottam mert abban van az enyém is,és nekem az jobban tetszik,és számomra könnyebb is
    Niki

    VálaszTörlés