2020. március 30., hétfő

Testnevelés - az eddigiek összefoglalása

Kedves Diákok!

Két héten túl vagyunk, és egy óraátállításon.

Szeretném, ha beszámolnátok a blogbejegyzés alatt arról, ki milyen "célt" tűzött ki magának, az eddigi feladatok mellett és hogyan halad a megvalósításával. 

A "célról" is írtam a legelső blogbejegyzésemben.

Névvel írjatok pár sort, ezzel kapcsolatban és a +1. válasz, az a kérdés, ami a múlthéten a blogban megjelent az úszás óránál...

...ez amolyan "jelszó", ahhoz, hogy kommentelni tudj! :-)

Azaz, ha tudod a választ, a múltheti kérdésre, akkor azt írod le elsőnek a kommentedhez...

...majd leírod amit fentebb említettem a "célról" és a legvégén kérlek írd oda a neved, hogy tudjam, kitől kaptam a választ!

A kitűzött célokhoz adok segítséget, hogyan próbáld elérni, de mint a legelső blogbejegyzésben jeleztem, írj edzésnaplót. 

A múlt héten leírtam bővebben, ez miért hasznos a számodra...

...keress rá, ha még nem láttad.

Köszönöm az eddigi munkátokat és remélem, mihamarabb találkozunk az iskolában.

Frissítés: ma 9:15: ...ha probléma van a blogon a hozzászólások írásával jelezd, Nekem e-mailben!



2 megjegyzés:

  1. Pillagó.Minél több fekvőtámaszt tudjak meg csinálni.Most 6-ot tudok megcsinálni.

    VálaszTörlés