Hello!
A little revision of the PAST TENSE.
You can find it here: https://www.gamestolearnenglish.com/past-tense-game/
It's a good game. You can try other games on this page, too!
Have fun!!!
Hello!
A little revision of the PAST TENSE.
You can find it here: https://www.gamestolearnenglish.com/past-tense-game/
It's a good game. You can try other games on this page, too!
Have fun!!!
Kedves Hetedikesek!
A mai online matematika órán a négyszögek témakörével foglalkozunk.
KEZDÉS: 9 óra
Önálló feladat
Készítsd el az alábbi ábrát a füzetedbe!
Kedves Hetedikesek!
Próbáljuk ki, milyen csak számítógépen tanulni a matekot.
Most nem én magyarázok, hanem két filmen egy matek tanár. Ez kb. 17 perc Tudsz-e ennyit figyelni?Remélem lesznek benne ismerős dolgok!
1. Négyszögek (Zseni leszek 5:40) https://www.youtube.com/watch?v=AoLkMFssa2g
2. Négyszögek csoportosítása (Zseni leszek 10:30) https://www.youtube.com/watch?v=6UdgOfx55WA
3. Négyszögek elnevezése könnyű: https://learningapps.org/1976566
4. Négyszögek elnevezése: https://learningapps.org/1554173
5. Négyszögek elnevezése, párkereső: https://learningapps.org/1554143
Egy kis súgás! Csak neked!
Jó munkát! Ha becsülettel végig csináltad a matekból mára ennyi elég!
Kedves Gyerekek!
A mai órán egy nyitható ábrát fogtok elkészíteni a PPT és az ábra alapján. Az előadást töltsétek le és úgy nyissátok meg.
Határidő: 20201. 03. 28.
Feltöltés: IDE (névvel ellátva)
Jó munkát!
Feca bácsiKedves Gyerekek!
A mai órán egy nyitható ábrát fogtok elkészíteni a PPT és az ábra alapján. Az előadást töltsétek le és úgy nyissátok meg.
Határidő: 20201. 03. 29.
Feltöltés: IDE (névvel ellátva)
Jó munkát!
Feca bácsiTestnevelés - eszköz nélküli feladatok - 1. rész
Sziasztok!
A mai napra egy 15 perces edzést hoztam Nektek!
Katt ide:
https://www.youtube.com/watch?
reload=9&v=PSj_U9EuD_0&=&list=PL9l9tAf7jmqHmY8s4_UO5u4P
NmsaJapCX&=&index=5
Ha kedved van hozzá, csináld meg újra a feladatokat!
Jó mozgást kívánok!
Kedvesek,
ma 10.00-kor online óra. Legyen a kezed ügyében az atlaszod!
Néhány gyakorló, ismétlő feladatot is hoztam.
1. Oldd meg az alábbi learningapps-et (ha nem nyílik meg itt, IDE kattintva tudod megnyitni).
1. Manapság a költők szerepe sajnos kevésbé kiemelkedő a hétköznapokban, mint a 19. században volt. Helyettük mások vették át a véleményformálás szerepét: zenészek, színészek, influenszerek... Képzeld el, hogy Petőfinek a mai korban kellene boldogulnia és "lángoszlopként" vezetni a népet! Milyen szerepkörben/munkában tudnád elképzelni? Tervezz neki arculatot! (Ha szerinted színész lenne: írd le, miben játszana, ha influenszer: milyen tartalmakat gyártana, ha zenész: milyen zenét játszana, stb). Válaszodat 4-5 mondatban fogalmazd meg, majd pedig küldd el e-mailben a digitaliskata@gmail.com e-mail címre ma délután 16.00-ig!
2. Hallgasd meg az alábbi verset! *SPOILER* Ez a vers lesz a holnapi témánk.*SPOILER VÉGE*
Kedves Hetedikesek!
Gyakoroljuk, amit az atomokról, a periódusos rendszerről tudni kell!
1. Feladat Egészítsd ki!
Az atom fő részei az és az . Az atommagban található a és a . A atommag körül ok keringenek, összességük alkotják az elektronburkot.Az elektron töltése , a protoné , a neutronnak töltése. Az atom elektromosan .
2. feladat
Ellenőrizzük le a Mf. 46. oldalán levő feladatokat!
A legfontosabbak:
A periódusszám megegyezik az elektronhéjak számával.
A főcsoport száma megegyezik a külső héjon lévő elektronok számával.
3. feladat
Oldjuk meg a Mf. 47. oldalán lévő 4 feladatát , utána a 6. feladatot!
Házi feladat
Oldjuk meg a Mf. 48. oldalán lévő 8. feladatát , utána a 9. feladatot!
Küldd el a garaiedit62@gmail.com címre 16 óráig!!!! Mf. 46. és 48. oldalát!
Gyakorlási lehetőség számítógépen!!!
Az atomok elektronszerkezetének kiválasztása: JÓ https://learningapps.org/4395530
Periódusos rendszer dal https://www.youtube.com/watch?v=dRbpT2Y4wqg
Kedves Diákom!
A 100. óra alkalmából egy jó kis Kahoot! feladattal leplek meg!
A kérdések természetesen nagyon könnyűek, és cseppet sem beugratósak. 😆
Ha a Kahoot! alkalmazással játszol, használd a következő kódot! 01583586
Ha böngészőből játszol, kattints erre a linkre, vagy az egyik képre!
Jó szórakozást kívánok!
A játék kedd reggelig él, ne hagyd ki!
Kedves Hetedikesek!
Végre elérkezett a nagyon várt és sokat emlegetett 100. óra.
Kikapcsolódásként a mai órán három játékos feladatot kell megoldanod.
Segítségül annyit, hogy minden megoldás kapcsolódik a
matematikához.
Jó szórakozást!
ONLINE DIÁKOLIMPIA
akinek kedve van hozzá
https://www.gametime.diakolimpia.hu/#/
Márc 22-től DANCE kategória is
Egy kis matekos VICC !!!
Egy kis "lozsika" teszt
1. Ha két indián két perc alatt két nyilat lő ki, akkor tíz indián tíz perc alatt hány nyilat lő ki?
2. Ha kilencszer egymás után feldobsz egy pénzérmét és mind a kilencszer írás lesz akkor hány százalék az esélye, hogy tizedikre fej lesz
3. Egy kosárban öt alma van. Az almákat úgy kell elosztani öt ember között, hogy mindenki kapjon egy almát és a kosárban is maradjon egy. Hogyan csinálnád?
4. A folyó egyik partján állsz, a túlsó oldalon van egy barackfa. Hogyan mész át a másik oldalra nyáron? Van egy csónakod így át tudsz evezni.
És télen, hogyan mész át barackot enni? A folyó befagyott így nem tudsz csónakkal menni.
5. Meghalt az öreg arab. Végrendelete szerint a két fia közül az örökli mesés vagyonát, amelyikük tevéje egy verseny során leglassabban ér a legközelebbi oázisig. A végrendelet felolvasása után a két fiú tevére pattant, és gyors iramban elindult az oázis felé. Miért?
6. Hat lába van, mégis megbotlik mi az?
7. Hány feje van az embernek?
Bemelegítésképp csináld meg ezt a feladatot! Döntsd el, hogy how much vagy how many-vel kell kérdezni!
Practise the use of how much/how many and some, any, a/an with this worksheet.
Gyakorolj tovább ezzel a feladatlappal! A 'Finish' gombbal ellenőrizheted, hogy jók-e a megoldásaid. Ha kell, oldd meg többször is és ha már elégedett vagy az eredménnyel, akkor készíts róla egy képernyőképet és küldd el nekem!
https://www.liveworksheets.com/mx1716711hn
Watch this video and do the tasks that come up. Nézd meg ezt a videót és oldd meg a feladatokat, amik közben megjelennek!
https://en.islcollective.com/video-lessons/82502e4b6e1a0691c7a19a93cded4d4e
Végül teszteld a tudásod ezzel a kvízzel! A saját neved írd be, hogy tudjam megcsináltad!
https://quizizz.com/join?gc=52539554
Kedves Hetedikes!
A következő két lecke tulajdonképpen összetartozik, ismétlés, hiszen tavaly már tanultál az erdők élővilágáról, ezért ezeket most egynek tekintjük.
A feladatod az lesz, hogy átolvasd A mérsékelt övi lombhullató erdők növény és állatvilágát. (tk.68.-74.o.)
Vázlatot most nem kell írnod, viszont fel kell tudnod eleveníteni az erdőről tanultakat.
Ne hagyd ki a 70. és a 74.o.-n lévő narancssárga hátterű szövegeket sem!
Oldd meg a következő munkafüzeti feladatokat: 31.o.1. és 2.; 32.o.5.f.; 33.o.3.-segít a tk.74.o.6.ábrája
Várom a munkafüzeti feladatokról a fotókat ide: varga-barany.marianna@vargatamas.hu
Marianne néni
Drágák,
elérkezett a péntek. Ma 11-kor online óra a Teams-en.
Gyakorolni fogunk, hogy óra után megoldhassátok majd 👉👉 EZT A DOLGOZATOT.
(Ha most rákattintottál, egyelőre azt látod, hogy nem kitölthető. Majd az óra végén nyitom fel. ☺)
A gyakorláshoz a következő feladatokat (is) hozom:
ELSŐ:
Edzésnapló beadása 2021 március 19. - 16 óráig
Mivel naprakész a napló, mint azt megbeszéltük,
így ma 16 óráig
várom a képeket róla,
ide:
kovacs.imre@vargatamas.hu
Szia!
Most egy gerinctréninget kell elvégezned. A naplódba írd fel, hogy hogyan esett a gyakorlatok elvégzése.
Figyelj a helyes végrehajtásra. A naplót ne feledd, mert nemsokára kérem!!!!
Jó mozgást!
Ági néni
Sziasztok!